‘4EVER DOLPHIN LOVE’ – Performance de Javier Montero

Publicado por el 17 Nov, 2020 en Alumnos, Exposiciones de estudiantes | Sin comentarios

Hoy miércoles 18 de noviembre a las 17:45 tendrá lugar la performance de Javier Montero, titulada ‘4EVER DOLPHIN LOVE‘ en la sala 1.11. Una muestra performativa del proyecto “Arqueología del deseo para el cambio de cuerpo. Actos performativos y vislumbraciones. Yo iba de peregrina y me cogiste de la mano…”.

I want to share this emptiness with you; not fill the silence with false notes or put tracks through the void. I want to share this wilderness of failure / The other have built you a highway; fast lanes in both directions. I offer you a journey without direction, uncertainly, and no sweet conclusion / When the light faded, i went in search of myself [1] Derek Jarman, The Garden, 1990, Reino Unido.